Kontakt

Podkrušnohorská 7
Litvínov - Janov
Telefon:
603 973 687
476 741 008
info@autoservis-fort.cz

Otevírací doba:
po-pa: 7-17

bannery v pravo

mereni_emisi

Kontaktujte nás

Podkrušnohorská 7
Litvínov - Janov
Mapka

 

Telefon:
732 381 476 
476 741 008 

info@autoservis-fort.cz

Nebo nás kontaktujte pomocí

Kontaktního formuláře

 

STK

Kompletní příprava
a zařízení TK
za
2 150

Měření emisí

Měření emisí pro
osobní i nákladní vozy
od
700

Klimatizace

Čištění, plnění
a opravy klimatizací
od
299

Letní pneu

Objednávky
na letní pneu
od
399

Autosklo

Smluvní partner pro
všechny pojištovny

Zdarma

Ruční mytí

Dejte svému
autu to nejlepší
od
799
  • Pravidelný a inspekční servis

autoservis fořtDodržováním servisních intervalů zachováte funkční a jízdní vlastnosti svého vozu po celou dobu životnosti. Pravidelný servis navíc odhalí potenciální poruchy a upozorní na nutné výměny dřív, než bude pozdě.

Vaše auto můžeme prověřovat v pravidelných intervalech nebo vždy, když nebudete s něčím spokojeni.

 

V rámci pravidelného servisu provádíme kontroly a výměny:

    autoservis fořt
  • olejů i jiných provozních kapalin,
  • rozvodových řemenů,
  • klínových řemenů,
  • akumulátorů,
  • brzdového systému,
  • chladicího systému.

Náš autoservis je certifikovaný pro servis nových vozidel, která jsou ještě v záruce výrobce.

V případě neuznání záruky na Vašem vozidle ze strany výrobce s odůvodněním, že vůz v době záruky nenavštěvoval pouze značkové servisy výrobce, ale navštívil náš autoservis, Vám garantujeme právní podporu. 

 

Legislativa

Již od roku 2002 umožňuje evropská komise prostřednictvím tzv. Blokové výjimky údržbu a opravy vozidel v záruce mimo značkové servisy. Nejnovější Nařízení Komise (EU)č.461/2010 (nahrazuje původníč.1400/2002) navíc nařizuje, že záruky poskytované výrobcem vozidla, nesmí být v závislosti na použití náhradních dílů od výrobce vozidla, nebo nesmí být podmíněno opravami a údržbou vozidel v autorizované síti, a to jak z hlediska běžné záruční doby, tak i prodloužené.

Více informací

Výhody pro motoristu:

  • Majitel vozidla opravou v nezávislém (neznačkovém) servisu nepřijde o záruku a může výrazně ušetřit. Podmínkou je použití náhradních dílů v originální prvovýrobní kvalitě nebo kvalitativně rovnocenných náhradních dílů, provádění všech servisních úkonů předepsaných výrobcem vozidla dle stanovených servisních intervalů a řádně vedený záznam v servisní knížce
  • značkový servis nesmí odmítnout uznání reklamace z důvodu údržby vozidla v nezávislém (neznačkovém) servisu.
  • platnost zákonné (ani prodloužené) záruční lhůty na vozidlo nesmí být podmíněna povinností majitele provádět všechny opravy v síti autorizovaných (značkových) autoservisů.
  • pokud by chtěl značkový servis platnost záruky zpochybnit, musí dokázat nekvalitní provádění údržby a použití dílů neoriginální kvality = důkazní břemeno je na jeho straně

Toto samozřejmě platí pouze za předpokladu, že daný nezávislý (neznačkový) autoservis dodrží při pravidelných prohlídkách a opravách všechny předepsané technologické postupy a pokyny výrobce vozidla.

Autoservis Fořt splňuje předpoklady nařízení Komise EU pro provádění údržby a oprav Vašeho vozidla při zachování záruky výrobce:

  • Odborně provedené opravy podle pokynů výrobce
    Autoservis Fořt pracuje s nejmodernější diagnostickou technikou a je schopen udržovat a opravovat Vaše vozidlo podle postupů výrobce.
  • Náhradní díly v kvalitě prvovýroby
    Autoservis Fořt používá náhradní díly v kvalitě, v jaké jsou dodávány prvovýrobcům a jsou tak vhodné a schválení pro použití do Vašeho vozu, aniž by byla narušena podmínka pro zachování záruky ze strany výrobce vozidla.

Platí jednoduchá pravidla:

  • Každý zákazník má právo nechat si provést všechny placené výkony (opravy, údržba, atd.) v našem autoservisu podle své volby, aniž by tím přišel o záruku výrobce a to jak té základní, tak případně prodloužení. Pokud by výrobce vozidla i prodlouženou záruku podmiňoval servisem ve značkovém servisu, jedná tím protiprávně.
  • Bezplatné úkony prováděné v rámci záruky, ručení, svolávací akce, atd. musí být provedené smluvním servisem výrobce.

 

Bloková výjimka EU

"Bloková výjimka" obsahuje řadu opatření, které zákazníkům autoservisů usnadňují využití práva vyplývajícího ze společného trhu EU využít cenových rozdílů mezi jednotlivými soutěžiteli na trhu a vybrat si svého poskytovatele servisních služeb tak, jak je pro něj výhodné.

Více informací

DISTRIBUCE A SERVIS MOTOROVÝCH VOZIDEL V EVROPSKÉ UNII

NAŘÍZENÍ KOMISE (ES) č. 1400/2002 ze dne 31. července 2002 O POUŽITÍ ČL. 81 ODST. 3 SMLOUVY NA KATEGORIE VERTIKÁLNÍCH DOHOD A JEDNÁNÍ VE VZÁJEMNÉ SHODĚ V ODVĚTVÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL

"Vybrané pasáže z vysvětlující brožury týkající se poprodejního servisu nových vozů."

Předmluva

Distribuce a opravy motorových vozidel jsou pro evropského zákazníka oblasti zásadního významu. Toto odvětví je spojováno se specifickými problémy hospodářské soutěže – zejména co se týče společného trhu a z něho vyplývajícího práva zákazníků zakoupit nebo servisovat automobil v Evropské unii tam, kde to pro ně bude výhodné. Nové nařízení 1400/2002, které je vysvětleno v této brožuře, bylo navrženo tak, aby tyto problémy vyřešilo a zároveň zohlednilo zvláštní rysy odvětví motorových vozidel. Nové nařízení se také zabývá problematikou související s opravami a údržbou a dodávkou náhradních dílů vzhledem k tomu, že za dobu životnosti vozidla jsou náklady související s těmito službami téměř stejně vysoké jako sama původní kupní cena vozidla. Cílem tohoto nového nařízení je prohloubit hospodářskou soutěž a přinést konkrétní užitek evropským zákazníkům. Nařízení otevírá cestu k většímu využití nových postupů distribuce, např. prodeje prostřednictvím internetu a obchodních zastoupení pro více značek. Povede k větší hospodářské soutěži mezi prodejci, výrazně zjednoduší nákup nových vozidel v zahraničí a též povede k větší cenové soutěži. Majitelé vozů budou mít více možností vybrat si, kde si nechají provést opravy a údržbu vozu a jaké náhradní díly budou použity.

5.1.2. Poprodejní servis

Otázka: Může výrobce odmítnout uznat záruku v případě, že zákazník nechal během záruční lhůty provést opravu nebo servis svého vozidla u samostatného nezávislého servisního pracovníka?

Odpověď: Nikoli. Pokud zákazník nechal provést opravu nebo servis svého vozidla během záruční doby výrobce u samostatného nezávislého servisního pracovníka, může záruka zaniknout jedině v případě, že provedená práce byla vadná. Obecná povinnost nechávat provádět opravy a servis automobilu v záruční lhůtě pouze ve schválené síti by zbavovala zákazníky práva nechat opravy nebo servis provést samostatným nezávislým servisním pracovníkem, a to by zejména v případě „rozšířených záruk“ takovým nezávislým servisním pracovníkům bránilo efektivně konkurovat schválené síti.

Otázka: Musí zákazník přivézt vozidlo k ZÁRUČNÍM OPRAVÁM k prodejci, od kterého automobil koupil?

Odpověď: Nikoli. Aby se nařízení použilo, měl by mít zákazník právo odvézt vozidlo k jakémukoli autorizovanému servisnímu pracovníkovi v rámci sítě dodavatele kdekoli v EU.

Zákazník nemusí ve svém členském státu znovu registrovat záruku k tomu, aby mu byly provedeny záruční opravy.Záruční lhůta začíná dodáním automobilu schváleným prodejcem. Pokud by výrobce, dovozce, prodejce, servisní pracovník nebo jiná společnost v rámci sítě zákazníkům bránili ve využití záruky výrobce platné na celém území EU, znamenalo by to, že by nebyla splněna jedna ze základních podmínek toho, aby se výjimka vztahovala na dané dohody.

Evropská komise – Generální ředitelství pro hospodářskou soutěž

Kam dál?

Jak se objednat v našem autoservisu? Zavolejte nám nebo napište zprávu
a domluvíme se na podrobnostech.